Πέμπτη 24 Μαΐου 2012

Αγλαϊζω αγάπη μου.....αγλαϊζω.....

....Καθόμουν κ σκεφτόμουν την τέχνη.... μια σκέψη που με ηρεμεί κ με ταξιδεύει...
αυτές τις ώρες που στην πατρίδα μου, στην τσέπη μου, κ στην ψυχή μου ....επικρατεί
ένα ωραιότατο χάος.
...μέχρι που "έπεσα" πάνω στο θέμα των φετινών Πανελληνίων της Έκθεσης...
και πριν αρχίσω ν' ασχολούμαι μαζί του, χαμογελούσα στον εαυτό μου... λέγοντας
"Τι ευτυχία, να ΜΗΝ είμαι 17.... και να δίνω εξετάσεις εν μέσω Πολιτικού χάους,
κι ενδεχομένως μιας οικογένειας που θα αδυνατούσε να με στηρίξει όχι μόνο οικονομικά
αλλά και ψυχικά....."
Μ' αυτήν την ψυχολογία, κ ξορκίζοντας την "τύχη" του να μην είμαι τόσο "μπουμπούκι ολάνθιστο"
για πρώτη φορά ίσως, κ φτύνοντας στον κόρφο μου για την απίστευτη αυτή κωλοφαρδία
του να μην είμαι υποχρεωμένη να ορίσω το "μέλλον" μου ,σήμερα, γράφοντας στις πανηλίθιες και χωρίς νόημα πανελλάδικές....
Ανοίγω να διαβάσω το θέμα της έκθεσης , μιας κ με κέντρισε ο τομέας (μιλάει για την Τέχνη
η Κα Αρβελερ από μια συνέντευξή της στο εξωτερικό).....
Περιττό να σας πω οτι έμεινα με το στόμα ορθάνοιχτο, πρώτον για το υπέροχο κείμενο
δεύτερον για το θέμα.... Χάρηκα Τοσο πολύ που αυτο το θέμα ήταν αντικείμενο
ανάπτυξης ....που Ξέχασα εντελώς σε ποιούς απευθυνόταν!!!!!
(γιατι αν απευθυνόταν στα άτομα του περίγυρού μου, σίγουρα θα απαντουσαμε με μεγάλη χαρά μιας κι εχουμε ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΕΙ για αυτο με Ιστορία της Τέχνης τουλάχιστον 3 χρόνια και Ιδία πείρα πάνω στο αντικείμενο αφού ειναι ο επαγγελματικός μας χώρος)

Κι εκεί μου γύρισε το μάτι ανάποδα!

Συγγνώμη Κυριε Κράτος.... για να καταλάβω....

Εσυ έχεις διδάξει τα παιδιά σου, έστω κι εγκυκλοπαιδικά, τι σημαίνει Τέχνη...
τα' χεις "γυρίσει" στα Μουσεία μας και τους εχεις "γαλουχήσει" με το να μπορουν , να είναι ικανά
και σε θέση ανα πάσα στιγμή, να εξασκήσουν "κριτική σκέψη"....που δεν ΕΧΟΥΝ ΙΔΕΑ, τι
σημαίνει Καν? η Κριτική σκεψη??????????
Τους έχεις τέτοιο εκπαιδευτικό σύστημα και στήριγμα (από την ύλη την διδασκόμενη μέχρι τους
καθηγητές που τρώνε τα νύχια τους μέχρι να έρθει το διάλειμμά) ώστε να μπορεί οποιοδήποτε
17 χρονο, ν' αναπτύξει άποψη για την Τέχνη εν πρώτοις και για το πως αυτή μας εξυψώνει ως ανθρώπους  αλλά και ως Λαό??????????? Δηλαδή τους έμαθες οτι η Τέχνη μελετώντας την ή θαυμάζοντάς την από κοντά (που είναι κ το κυριότερο βίωμα) είναι σημαντική????????????????

....ωστε να τους ζητάς λαγούς με πετραχείλια?????
Να εξαργυρώσουν δηλαδή μια επιταγή που δεν τους έδωσες ΠΟΤΕ?????

Τι μας λες ρε Κρατούλη..... αλήθεια ε? Γι αυτό κανένα μπουμπουκάκι, δεν έχει πάει ποτέ
στην Ακρόπολη, κι όσα "ψωνίζουν" στο Μοναστηράκι, ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΟΥΤΕ ΑΚΟΥΣΤΑ
την Αρχαία Ρωμαϊκή Αγορά την πρώτη στον κόσμο Αγορά (παρ' οτι μπορει να χουν περάσει γυρω γυρω καμμία 500αριά φορες).....
Ούτε η Πνυκα δεν ξέρουν που είναι και τι Αγλαϊζον΄* και μοναδικό σημείο Ενέργειας ακόμα φέρει....
παρ' ότι μπορεί να πινουν 40.000 ποτά το χρόνο, ακριβώς από κάτω της.....
και αναφέρομαι στα πιο χάι σποτς (για να μιλάμε κ την διεθνήν)....
Η μήπως τους έμαθες, αντί για παπαγαλία, στα μαθήματα Ιστορίας και της Γλώσσας (που την Τεχνη δεν την πιάνουν παρά μόνο εξ απαλλών ονύχων)... την κριτική διάθεση του να διαβάζουν κι ανάμεσα απ' τις γραμμές και να ψάχνονται κ να ρωτουν κ να μαθαίνουν κ ν' απορρίπτουν.... (μήπως οι Δάσκαλοί τους , τους τσίγκλισαν ποτέ προς αυτήν την κατεύθυνση?)
Αφού είναι Ηλίου Φαεινότερο οτι ΔΕΝ ΘΕΣ ΠΟΛΙΤΕΣ που να σκεφτονται....Δεν σε συμφέρει....
Οι σκεπτόμενοι πολίτες ειναι Δυσκολοι και πρέπει ν' αποφεύγεται να "καλλιεργουνται"....τα μυαλά τους..... Οι πολίτες που μεγαλώνεις.....πρέπει να 'ναι υπάκουοι και με μυαλά σε Υπνωση - μόνιμη κατά προτίμηση-.....Αυτό δεν θες?????

'Ηλπιζα Κρατούλη.... απο το βάθη της καρδιάς μου....
Να σε διαψεύδανε μυριάδες μαθητές...... και ν' αριστεύαν !.....
Μα ζητάς απο παιδιά στην πιο Δύσκολη Πολιτική εποχή της χώρας.... Να
πρεπει να ΞΕΡΟΥΝ που πατάν κ που πηγαίνουν (άσμα ασμάτων)(σε αντιθεση με σένα)....
Μα να ξέρουν κ πως να πατήσουν εσένα..... χωρίς να το διδαχθούν αλλά και πετυχαίνοντάς το!

Θα γυρίσει ο τροχός.....
Κάποτε θα ξημερώσει μια μέρα, που η Παιδεία.... θα είναι το Αλφα και το Ωμέγα
όπως της πρέπει δηλαδή, για την γερή και Ιερή βάση ενός πραγματικά πολιτισμένου κόσμου.




*(χρησιμοποιώ το επίθετο ορμώμενη από το βαθυστόχαστο κείμενο της Αρβελερ, παρ' οτι αν ρωτήσω συνάδελφό μου ετών 38 τι σημαίνει.... θα μου πει οτι απλά "γαμάω" το όνομα της Θειάς του της Αγλαϊας).....
http://filologos10.wordpress.com/2012/05/21/%CE%B8%CE%AD%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B1-%CF%80%CE%B1%CE%BD%CE%B5%CE%BB%CE%BB%CE%B7%CE%BD%CE%AF%CF%89%CE%BD-%CE%B5%CE%BE%CE%B5%CF%84%CE%AC%CF%83%CE%B5%CF%89%CE%BD-2012-%CE%BD%CE%B5%CE%BF%CE%B5%CE%BB/ (εδώ για όσους θέλουν να δουν το "Θεμα Εκθεσης των φετινών Πανελληνίων)

5 σχόλια:

  1. amita motion: επιτέλους επέστρεψες!!! όπως πάντα επίκαιρη κ εντυπωσιακή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. POU ISE KALI MOU?? WELCOME...
    K OPOS TIS PERISOTERES FORES ...DIANA!! NA SROUN ARAGE TA BOUBOUKIA PIA INE I ...DIANA???? XAXAXAXA...
    KOSTAS.. moto

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολλά ζητάς κορίτσι μου..,, και τέτοιες μέρες!
    Αυτό, να είσαι σίγουρη, δεν θα αλλάξει ποτέ
    (έτσι πιστεύω)!
    Ζούμε στην εποχή της αδράνειας..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ από καρδιάς. Καλώς μας ήρθατε....Να περνάτε, να σας βλέπουμε ;)

      Διαγραφή